Monday, September 1, 2008

Baju Kelab Usahawan KTR

Pada minggu ini aku amat busy untuk siapkan dzign kelab usahawan KTR.. Draf utk dzign dibuat supaya customer aku ni puas hati ngan hasil kerja yang aku wat.. Namun, kerja yang paling merumitkan ialah membuat logo kelab ini kerana dorg xde dalam softcopy nyer.. Terpaksa lah aku bertapa depan laptop ini utk hasilkan logo dorg.. Senang crite hujung minggu ni aku kene jgk balik umah utk wat tempahan baju ni ngan bju PRS KTHO.. Biarpon agak penat, keje tetap diteruskan yang penting customer aku puas hati ngan service yg aku tawarkan..

Draf awal untuk pilihan bentuk dezign..


Dezign akhir yang dipersetujui..On je, bole terus tempah..


Baju ini menggunakan 2 tema warna iaitu hitam sbg base dia ngan oren (jingga).. Semua lambang, nama ngan tulisan kat blkg berbentuk sulam.. Lgpon kain yang digunakan adalah dr jenis yg baik sesuai untuk sulam.. So, harga mahal sket dr bju biase..


No comments: